سرخط خبرها

کارگردان نمایش «صید هشتم»: برای خودم چالش ایجاد کردم

  • کد خبر: ۱۹۳۰۶۸
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
کارگردان نمایش «صید هشتم»: برای خودم چالش ایجاد کردم
کارگردان نمایش صید هشتم می‌گوید: امسال در بخش خیابانی شرکت کردم تا برای خودم چالشی ایجاد کنم و توان خودم را بسنجم. ضمن اینکه برقراری ارتباط با تماشاگر در تئاتر خیابانی خیلی بهتر اتفاق می‌افتد.

به گزارش شهرآرانیوز، نمایش صید هشتم به کارگردانی حمید ابری یکی از آثار راه‌یافته به سی و سومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی بوده که قرار است در بخش خیابانی به رقابت بپردازد.

آن‌گونه که حمید ابری توضیح می‌دهد، این نمایش گریزی می‌زند به اتفاقات دهه ۶۰ و آن اتفاقات را با اتفاقات دهه ۸۰ و ۹۰ مقایسه می‌کند.

ابری می‌گوید که در این نمایش خیابانی طنز  سعی کرده است تا این جریانات و اتفاقات را با هم مقایسه کند.

این کارگردان که سال گذشته نیز در بخش صحنه جشنواره تئاتر استانی حضور داشت، اضافه می‌کند: امسال در بخش خیابانی شرکت کردم تا برای خودم چالشی ایجاد کنم و توان خودم را بسنجم. ضمن اینکه برقراری ارتباط با تماشاگر در تئاتر خیابانی بسیار بهتر اتفاق می‌افتد و من این را خیلی دوست دارم؛ بنابراین فکر کردم بهتر است این سوژه را در قالب خیابانی پیاده کنم.

ابری در بخشی دیگر از صحبت‌هایش و با مروری بر آثار راه یافته به سی و سومین جشنواره تئاتر استانی ادامه می‌دهد: در کل فکر می‌کنم سطح کار‌ها در جشنواره امسال خوب باشد به ویژه در بخش خیابانی که کارگردان‌های خوبی حضور دارند و آثار خوبی را به جشنواره رسانده‌اند.

او درباره شانس راه یافتن به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نیز می‌گوید: امید که همیشه هست. از همین رو و با توجه به دو یا سه کار نسبتاً قوی که در جشنواره حضور دارند، می‌توانم احتمالش را بدهم که به جشنواره فجر راه پیدا کنم.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->